пʼятниця, 15 березня 2019 р.

                                                                           Зміни – закон життя. 
                                                                   І ті, хто дивиться тільки в минуле
                                                                              чи лише на сьогодення, 
                                                              безперечно – пропустять майбутнє. 
                                                                               – Джон Ф. Кеннеді.

        Добігає завершення вивчення такої цікавої дисципліни, як "Основи енергоефективності", в групі 26 ОК. Протягом терміну опанування дисципліни та спілкування з однією із яскравих груп нашого закладу, де кожен учень практично сьогодні вже є досить обізнаним фахівцем в галузі обліку, систематизовано та поглиблено знання як в питаннях енергетики так і в  системі новітніх технологій, спрямованих на підвищення енергоефективності виробництва. Нами опановано  способи ефективного використання та  обліку енергетичних ресурсів, розглянуто механізми опрацювання інвестиційних проектів на різних етапах їхнього формування. А "родзинкою" нашого освітнього процесу з даного предмету, чим і хочеться поділитися з читачами мого блогу,  було виконання учнями практичної роботи по розробці заходів з енергоефективності  основних енергоємних напрямків соціально-побутової сфери  діяльності нашого училища. Учні визначили найбільш енерговитратні  ланки побутової сфери: опалення, водопостачання і водоочищення, освітлення аудиторій та включилися у розробку інвестиційних проектів, які б  передбачали  заходи з підвищення енергоефективності. І процес і результат був вражаючий! Відповідальні керівники груп по напрямкам розробки проектів на найвищому рівні забезпечили розподіл пріоритетних питань між членами команди по проекту, забезпечили детальне вивчення постановки питання на виробництві, визначили алгоритми і обсяги  апгрейду обладнання та розрахували економічні показники енергоєфекивності проекту. Про результати роботи учні змістовно та досить аргументовано доповідали на семінарському занятті.

     Доповідь з питань водозабезпечення веде Ксенія Осмаковська
    Майбутні енергоаудитори
 Проблеми систем опалення висвітлює учениця Пучкова Оксана
 Опалення -дуже багатогранна проблема -доповнювач Маслова Марина.
  Професіонали в питаннях теплозабезпечення об'єктів соціального призначення.
Група розробників проекту енергоефективності систем освітлення.

Проводячи заняття протягом навчального процесу в групі 26 ОК, я отримував неймовірне задоволення від  спілкування з цими яскравими, цікавими та допитливими дітлахами. Хочу побажати щоби доля Вам усміхалася, життєвий шлях  мав цікаве наповнення: гарними людьми, подіями та враженнями.
 Щасти Вам! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...